08 September 2011

PERASMIAN KEMBARA MERDEKA ALIDILFITRI 2011

Assalamualaikum W.B.T.
Salam Sejahtera
Salam 1 Malaysia

Perasmian Kembara Merdeka oleh
 Yang Berhormat Dato' Seri Utama Rais yatim.
Hari ini selesailah sudah Perasmian Kembara Merdeka Aidilfitri yang telah di sempurnakan oleh Yang Berhormat Dato' Seri Utama Rais Yatim, Menteri Komunikasi, kebudayaan dan Penerangan Malaysia.


Kepenatan yang melanda diri setiap petugas hilang setelah laungan keramat 'MERDEKA' di laungkan oleh Yang Berhormat Dato' Seri Utama Rais Yatim dengan di sambut dengan penuh semangat oleh setiap hadirin.

pada majlis ini juga, beberapa orang Anak - anak PETEKMA telah menerima Netbook yang telah di sampaikan oleh Yang Berhormat Dato' Seri Utama Rais Yatim dan juga Senator Dato' Dr. Awang Adek Husin.

Selain itu juga, Sumbangan Hari Raya juga di sampaikan kepada mereka - mereka yang kurang bernasib baik pada hari raya kali ini.
Para Petugas bergambar kenangan bersama
Yang Berhormat Dato' Seti Utama Rais Yatim.
setelah tamatnya perasmian, para hadirin di jemput menjamu selera di perkarangan Dewan Jubli Perak bagi warga PETEKMA, manakala bagi warga Politeknik Kota Bharu pula, mereka di jemput menjamu selera di Mini Stadium Gemilang Politeknik Kota bharu.

Bagi Dif - dif jemputan kehormat yang mengiringi Yang Berhormat Dato' Seri Utama Rais Yatim pula, mereka di jemput menjamu selera bersama - sama Yang Berhormat Dato' Seri Utama Rais Yatim di perkarangan Pustaka Politeknik Kota Bharu.
Konvoi yang akan dilepaskan oleh
Yang Berhormat Dato' Seri Utama Rais Yatim.

Gelagat seorang Hadirin yang agak mencuri Tumpuan
dengan memakai jubah bertemakan Jalur Gemilang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...